Vanochtend openden we onze deuren voor de eerste ontbijtsessie vanuit DGA Network Zuid. Ruim 45 leden van de ondernemersclub schoven aan voor een kijkje in onze organisatie. Onder het genot van een lekker ontbijt vertelde Herbert van der Heijden samen met Ad van Antwerpen (brandingstrateeg ADEKWAAD) over het onderwerp branding: het creëren van merkbeleving. En hoe Van der Heijden dit strategisch aanpakt, met als uitgangspunt: ‘Van uitstekend werk naar een sterk merk’.
Zo werd verteld hoe sterke merken in overvolle markten succesvoller zijn in de strijd om nieuwe klanten en de beste medewerkers. In veel branches is het namelijk steeds moeilijker om onderscheidend te zijn ten opzichte van de concurrent. Bedrijven zullen dus op een andere manier het verschil moeten maken. Maar hoe?
In een prikkelende presentatie vertelde Ad over het worden van een sterk merk en hoe je door middel van branding het succes van een organisatie kunt borgen. Én verder uit kunt bouwen. Kortom, een frisse en inspirerende start van deze woensdag!